In triunghiul ABC construim inaltimea AM, cu M apartine [BC].Stiind ca M este mijlocul laturii [BC],aratati ca triunghiul ABC este isoscel.

CU REZOLVARE NU DOAR REZULTAT.
DACA trebuie facuta si o schema va rog sa o faceti pe o foaie ceva sa faceti o poza si sa o puneti aici. multumesc.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-21T20:55:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai cum AM e perpendicular pe BC =>AM e inaltime in ΔABC
AM e deasemenea si mediana in ΔABC
=>AM e si mediana, si inaltime=>ΔABC e isoscel
2014-02-21T21:04:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Trg ABM si trg ACM 
sunt dreptunghice
AM latura comuna            
BM congruent cu CM    rezulta conform cazului de congruenta C.C
 trg ABM si ACM sunt congr rezulta ca AB=AC adica trg ABC este isoscel