Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T09:17:14+03:00
Un peisaj de toamna cu frunze ingalbenite (Intelegi tu)

sper ca teama ajutat
imid aic el mai bun raspuns?
da mai ajutata mult iti ms
imi poti da cel mai bun raspuns?
da
  • Utilizator Brainly
2014-10-09T09:26:26+03:00
Prin armonii de toamna inteleg  caderea frunzelo,culegerea roadelor ,bogatiile naturii ,dar si frumuseatea,gingasia pasarilor care pleaca in tarile calde. sper ca te am ajutat .           
succes!

1