Răspunsuri

2014-10-09T00:28:36+03:00
A) A(B + C) = 11 * 8 = 88
B) 2A + 3(B + C) = 2 * 11 + 3 * 8 = 22 + 24 = 46
C) 10A + 9(B + C) = 10 * 11 + 9 * 8 = 110 + 72 = 182
D) A(B + C) + 25 = 11 * 8 + 25 = 88 + 25 = 113
E)A(B + C) - 34 = 11 * 8 - 34 = 88 - 34 = 54
F) 7(B + C) + 9A = 7 * 8 + 9 * 11 = 56 + 99 = 155
19 3 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T00:29:26+03:00
A) ab+ac=
a(b+c)=11*8=88

b)2a+3b+3c=
2*11+3(b+c)=
22+3*8=
22+24=46

c)10a+9b+9c=
10*11+9(b+c)=
110+9*8=
110+72=182

d)ab+ac+25=
a(b+c)+25=
88+25=113

e)ab+ac-34=
a(b+c)-34=
11*8-34=
88-34=54

f)7b+7c+9a=
7(b+c)+9*11=
7*8+99=
56*99=155
19 4 19