Răspunsuri

2014-10-09T00:21:52+03:00
√2010+2(1+23+3+...+2009)=√2010+2(2009*2010/2)=√2010+2009*2010=√2010(1+2009)=√2010²=2010
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T00:44:49+03:00
Pot sa te ajut cu ce stiu, mai departe faci tu, eu inca nu am invatat 
x = √2010 + 2 * (1 + 2009)/2 * 2009 = √2010 + 2 * 1005 * 2009 = √2010 + 2010 * 2009 = √2010 + 4 038 090 = √4 040 100 = 2010
x = 2010
lucreaza tu mai departe, acum il ai pe x
totul este sub radical, dar n-am stiut cum sa-l pun
1 5 1