Răspunsuri

2014-10-09T00:16:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 2(A + B+ C) = 2 * 7 = 14
B) 10(A + B+ C) = 10 * 7 = 70
C)13(A + B + C) + 21 = 13 * 7 + 21 = 91 + 21 = 112
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T00:16:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 2a+2b+2c
2(a+b+c)=2*7=14

b) 10a+10b+10c
10(a+b+c)=10*7=70

c) a*13+b*13+c*13+21=
13(a+b+c)+21=
13*7+21=
91+21=112

2 5 2