Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T23:49:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b= 32
a:b=5 rest 2

a=5b+2
a+b=32

5b+2+b=32
6b+2=32
6b=30
b=5
12 3 12
2014-10-08T23:49:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A + B = 32
A : B = 5 REST 2
A = 5B + 2
INLOCUIM IN PRIMA ECUATIE
5B + 2 + B = 32
6B = 32 - 2
6B = 30
B = 30/6
B = 5
A = 5 * 5 + 2
A = 27
12 4 12