Răspunsuri

2014-10-08T23:43:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Resturile pot fi 1, 2, 3, 4
suma lor este: 1 + 2 + 3 + 4 = 10
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-09T00:44:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numerele impartite la cinci au restulm mai mic decat 5 deci pot fi 4-3-2-1-0 si atunci suma lor ar fi 4+3+2+1=10
18 4 18