Răspunsuri

2014-10-08T23:10:46+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T23:30:31+03:00
Se presupune ca este paranteza iar aa inseamna a*a? Daca da, atunci:
(ab+ac):aa=11
Inmultim cu a*a in ambii membri:
a(b+c))=11aa
Impartim prin a:
b+c=11a
Si cam atat, la informatiile date (a, b, c sunt cifre?)

Daca aa inseamna numarul de doua cifre aa si chiar nu avem paranteze, atunci este alta discutie:

 \frac{}{ab} + \frac{}{ac} : \frac{}{aa} =11

Dar  \frac{}{aa} =a*11

Inmultim ambii membri cu  \frac{}{aa} =a*11:
a* \frac{}{ab} *11+ \frac{}{ac} =a*11*aa
Observam ca 11 divide primul termen din membrul stang si 11 divide si membrul drept. Rezulta ca 11 divide si al doilea termen din membrul stang, adica
11| \frac{}{ac}
Deci a=c => avem  \frac{}{ab} + \frac{}{aa} : \frac{}{aa}=11 =>
 \frac{}{ab} =10 => a=1, b=0 si c=1.
1 5 1