Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T23:10:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 7x = 56
x=56/7
x=8
b) 3x+ 5 = 20 
3x=20-5
3x=15
x=15/3
x=5
c) 13 - 2x =5 
-2x=5-13
-2x=-8    (-1)
x=8/2
x=4
d) 50 - 4x = 11 - 5 
50-4x=6
-4x=6-50
-4=-44     (-1)
x=44/4
x=11
e) 4 ( x - 9 ) = 4 
4x-36=4
4x=4+36
4x=40
x=40/4
x=10
f) 6 ( x + 1 ) - 10 = 29 - 3 
6x+6-10=26
6x-4=26
6x=26+4
6x=30
x=30/6
x=5
g) 5 ( x + 3 ) = 27 + 23
5x+15=50
5x=50-15
5x=35 
x=35/5
x=7
sigur e corect?
daca crezi ca nu e corect fa-le tu corect
ti le-am facut babeste sa intelegi
2014-10-09T00:49:11+03:00
a) 7x = 56
x=56:7
x=8
b) 3x+ 5 = 20
3x=20-5
3x=15
x=15:3
x=5
c) 13 - 2x =5
2x=13-5
2x=12
x=12:2
x=6
d) 50 - 4x = 11 - 5
4x=50-6
4x=44
x=11

e) 4 ( x - 9 ) = 4
x-9=1
x=1+9
x=10
f) 6 ( x + 1 ) - 10 = 29 - 3
6x+6-10=26
6x=26-6+10
6x=30
x=30:6
x=5
g) 5 ( x + 3 ) = 27 + 23
5x+15=50
5x=50-15
5x=35
x=35:5
x=7

4 3 4