Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T22:52:38+03:00
M + c +cr = 160
m + c = 130
c + cr = 80
m = 130 - c
cr = 80 - c
inlocuim pe m si cr in prina relatie
130 - c + c + 80 - c = 160
- c = 160 - 130 - 80
c = 50
Costin are 50 lei
m = 130 - 50
m = 80, Mihaela are 80 lei
cr = 80 - 50
cr = 30, Cristian are 30 lei

4 4 4
2014-10-08T23:56:37+03:00
160-30=30 lei Cristian 80-30= 50 lei costin 160-80=80 lei mihaela
1 5 1