Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-08T22:26:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=28
b+c=16
c+a=20 adunam cele trei relatii si rezulta 
_______
2a+2b+2c=64 /:2  acum impartim rezultatul cu 2 => a+b+c=32

28+c=32
c=32-28
c=4

a+16=32
a=32-16
a=16

16+b=28
b=28-16
b=12
4 5 4
2014-10-08T22:26:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A = 28 - b
c = 16 - b
28 - b + 16 - b = 20
- 2b = - 44 + 20
- 2b = - 24
b = 24/2
b = 12
a + 12 = 28
a = 196
c = 16 - 12
c = 4
3 5 3