ce ins omonimie
Daca nu stii nu stie
Omonimele sunt cuvintele cu aceeasi forma dar sensuri diferite.
-Am fost la balta cu tata.Totul era superb,frunzele fosneau lin,apa era limpede si soarele era foarte vesel.
-Prinsesem ceva.Ma gandeam ca o fi vreun rechin,cand colo era un pui de Lin :))))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T22:21:07+03:00
Iti sugerez sa scri despre doi copii care se cearta cam asa:
-Ieri tata a prins un lin!
-Un lin? Ce ? Cum adica un lin?
-Pai lin e un peste !
-Ba nu , raul curge lin?
Apoi vine altcineva si zice:
-Gresiti amandoi ! Lin e obiectul in care se pun strugurii!
Sper ca te-am ajutat.
E bun raspunsul?
Acum fac exact acelasi exercitiu pentru maine la romana si asta e idea mea.
si eu
2014-10-08T22:23:02+03:00
-Ieri tata a prins un lin!
-Un lin? Ce ? Cum adica un lin?
-Pai lin e un peste !
-Ba nu , raul curge lin?
Apoi vine altcineva si zice:
-Gresiti amandoi!
! Linul este un bol 
! Ba nu
- Ba da
- si tot asa se cearta cei doi pana cand
- hei stii ce ar fi bine sa prindem un lin sa vedem ce este
si au aflat ca e un peste
5 2 5