Răspunsuri

2014-10-08T22:07:39+03:00
Personificare: Tara mandra si-a atins scopul.
Comparatie:Tara ca o mama ne protejeaza mereu.
Epitet:Tara minunata are foarte multi cetateni.
Metafora(epitet metaforic):Tara de smarald este renumita pentru multitudinea padurilor.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T22:11:11+03:00
Epitet: Avem o -tara splendida-. Comparatie: Erau atati - oameni, ca intr-o tara -. Personificare; -Tara urla- de disperare. Metafora: Lui îi era - dor de tara-.
2 4 2