Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T22:03:20+03:00
1) -6+4 (b+c)= -6+4*5= 14.
ab+ac=a (b+c) = 3*5=15.
ab+xb+ac+xc înseamnă (a+x)(b+c)=12*18=216.
Steluta aia ce inseamna?
Aaa inmultire m.am prins
Sper că ai înțeles exercițiile astea, nu sunt grele deloc.
2014-10-08T22:12:19+03:00
1
-2a+4b+4c=-2x3+4(b+c)
                =-6+20
                =14
2
a+X=12,-a+X=c
-ab+Xb+ac+Xc=-ab+ac+Xb+Xc
                     =-a(b+c)+X(b+c)
                     =-ax18+Xx18
                     =18(a+X)
                     =18x12
                     =216
Bes answer.
Ai zis că ăla nu e minus, acum a devenit minus? Doamne Dumnezeule.
Nu observasem decii