Cine pote sa ma ajute la prima evaluare din manualul de clasa a sasea
varianta1
1)completati cu o cifra astfel icit numarul obtinut sa fie divizibil cu 9 287_2
2adevarat sau fals 3 la puterea a patra<decit 4 la puterea a trea ?
3)un ceas se grabeste cu 9 minutesi 46 de secunde,aratind ora 15:05:15. Ce ora ora este in ralitate?
4)aflati c.m.m.d.c. al numerelor 84si 36
5)un fiermier creste porumbei si purcei:
in total 51 capete si 132 piciare aflati citi porumbei si citi purcei are fiermierul.
a)rezolvati problema printro metoda artimetica
b)rezolvati problema prin ecuatie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T21:52:20+03:00
2) fals acesta este raspunsul corect81>64 
1 5 1
2014-10-08T22:13:09+03:00
1) 8
2) fals , 3 la puterea a 4-a = 81 si 4 la a 3-a=64
3) ora 16:55:29
4) descompui nr. in factori primi si inmultesti intre ei factorii comuni la puterea cea mai mica - obtii 12