La un spectacol de teatru au fost 432 spectatori:copii,tineri si virstnici. tineriicu 12 mai multi decit copii,iar virstnici de doua ori mai multi decit copii. citi spectatori au fost din fiecare categorie?

2

Răspunsuri

2014-02-21T18:41:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notam copiii cu 'c' , tinerii cu 't' si varstnicii cu ' v ' . 
c+t+v = 432 
t = 12 + c 
v = 2c 
Apoi inlocuim : c + 12+c+2c = 432               t = 12 + c
                       4c + 12 = 432                      t = 12 + 105  
                       4c = 432 - 12                       t = 117 
                       4c = 420          
                       c = 420 : 4                           v = 2c 
                       c = 105                                v = 2*105 
                                                                  v = 210 .  
432-12=420
420:4=105 ( copii )
105x2=210 ( varstnici )
105+12=117 ( tinerii )
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-21T18:42:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
C.I____I
V .I____I____I
T. I____I12I
 432-12=420
 420:4=105 ( copii )
 105x2=210 ( varstnici )
 105+12=117 ( tinerii )
 117+210+105=432
1 5 1