Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-08T21:17:53+03:00
A.I_____I
b.I_____I+2
c.I_____I+4
d.I_____I+6
e.I_____I+8
f.I______I+10

Suma este 120 .
2+4+6+8+10=30
120-30=90
90:6=15 ( a )
15+2=17 ( b )
15+4=19 ( c )
15+6=21 ( d )
15+8=23 ( e )
15+10=25 ( f )
1 5 1
2014-10-08T21:24:07+03:00
(2k+1)+(2k+3)+(2k+5)+(2k+7)+(2k+9)+(2k+11)=120
2k*6 + 1+3+5+7+9+11=120
12k +36=120
12k=120-36
12k=84
k=7
Numerele sunt: 15, 17, 19, 21, 23, 25