Cum se scrie corect? lungmetraj/ lung-metraj clarvazator/ clar-vazator reavointa/rea-vointa bunacredinta/buna-credinta bunastare/buna-stare bunavointa/buna-vointa binefacator/ bine-facator binefacere/bine-facere binecuvantat/ bine-cuvantat

2

Răspunsuri

2014-10-08T21:13:10+03:00
Lung-metraj,clar-vazator,reavointa,buna-credinta,bunastare,bunavointa,binefacator,bine-facere,binecuvantat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T21:49:29+03:00
Lungmetraj clar-vazator bunacredinta buna stare bunavointa binefacator binefacere binecuvantare
5 4 5