Răspunsuri

2014-10-08T20:58:50+03:00
U.N.I.C.E.F.  CU PLACERE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T20:59:58+03:00
 Institutii formate prin abrevieri.

CEC - Casa de Economii si Consemnatiuni
BRD - Banca Romana de Dezvoltare
BCR - Banca Comerciala Romana
BNR - Banca Nationala Romana
UB- Universitatea Bucuresti
MNIR - Muzeul National de Istorie a Romaniei
SRI - Serviciul Roman de Informatii
da ce semnifica
cuvintul intreg
TAROM nu este o instituție!