Indicati pluralul urmatoarelor substantive compuse , articulandu-le hotarat:
liber-cugetator
nou-nascut
prim-ministru
raufacator
redactor-sef
valvartej

2
liber-cugetatori,nou-nascti,prim-ministri,raufacatori,redactori sef,valvartejuri
da

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T20:52:49+03:00
Liberii - cugetători
nou - născuții
primii - miniștri
răufăcătorii
redactorii - șefi
valvârtejurile
14 4 14
exact,am uita
pluralul este -valvartejurile
l-am si articulat.Articulati-le voi pe celelalte
Comentariul a fost şters
Ce ai făcut tu, doar le-ai adus la plural. Mulțumesc. Bye!
2014-10-08T20:53:21+03:00
LIBERI-CUGETATORI
noi-nascuti
primi-ministri
raufacatori
redactori-sefi
valvartejuri

5 4 5