Sinonime pentru expresiile-a-si da duhul,a taia frunza la caini,a spune brasoave,de florile marului.

2
a-si da duhul
a spune brasoave-a spune cei vine prin cap
a-si da duhaul=a muri,a taia frunza la caini=a fi lenes, a spune brasoave=a vorbi prosti,de florile marului=de aia
a si da duhul a deceda a taia frunze la caini a pierde vremea a spune brasoave a vorbi degeaba de florile marului de aceea
Mersi nu mai e nevoie de alte raspunsuri..

Răspunsuri

2014-10-08T20:24:37+03:00
A-si da duhul= a obosi
a taia frunza la caini= a pierde timpu

33 4 33
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T20:25:30+03:00