Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-21T17:16:15+02:00
A) Al=4·l²=12 cm² ⇒ l=√3 cm.
b) At=6·l²=30 cm² ⇒ l=√5 cm.
c) V=l³=125 cm³ ⇒ l=∛125=5 cm.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-21T17:18:57+02:00
aria laterala=12 cm^2 
atia laterala=4l^2
4l^2=12
l^2=3
l= radical din 3

b)aria totala=30cm^2
aria tot=6l^2
6l^2=30
l^2=5
l= rad din 5

volum=l^3=125 cm^3

l=rad in baza 3 din 125
l=5


1 5 1