Răspunsuri

2014-02-21T16:12:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=660
c=ax2
b=3xa
a=? b=? c=?
Pentru a faci un segment, pentru b faci 3 segmente, iar pentru c faci 2 segmente.
Apoi scrii :
a=660:6
a=110
b=110x3
b=330
c=110x2
c=220
prin segmente vroia
I-am scris cate segmente sa faca la fiecare. ;)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-21T16:28:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I
b.I____I____I____I
c.I____I____I
 Suma este 660 si avem 6 segmente egale deci putem sa-l aflam pe "a"
 660:6=110 (a)
 110x3=330 (b)
 110x2=220 (c)
 Verificare : 110+330+220=660
6 3 6