se dau urmatoarele subst.zahar ,cupru ,sare de bucatarie ,apa ,ulei de floarea soarelui ,benzina ,otet ,aluminiu ,sticla.Unde si in ce scop sint utilizate ele? ce proprieyeti ale fiecarei substante determina utilizarea ei? ajutatima va rog

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T19:30:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zahar- in bucatarie, pt. prajituri. Proprietate : gustul dulce si forma cristalina
Cupru- in fabrici, cu rol industrial. Proprietate: bun conductor de caldura
Sare de bucatarie- in bucatarie, pt. mancaruri. Proprietate : gust sarat
Apa- Oriunde , pt. consum, incalzire, producere de energie, etc. Proprietate: lichida, transparenta, fara gust si miros.
Ulei de floarea soarelui- in buncatarie, pt. prajirea alimentelor. Proprietate : incalzire rapida, lichid semi-vascos.
Benzina : carburant, Proprietate : lichida, ardere treptata
Otet: in bucatarie, ca tratament medicinal, pt. conservare. Proprietate : lichid, gust acru
Aluminiu : industrie, pt fabricarea diferitor produse. Proprietatia: culoare alb-gri, poate fi transformata in foi.
Sticla : industrie, fabricarea diferitor produse de uz casnic. Proprietate : opaca.
44 4 44
2014-10-08T19:40:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zaharul - Bucatarie/ Preparate gastronomice
Sarea de bucatarie- Gastronomie-da gust mancarurilor
Apa- hidratare/amestecuri
ulei de floarea soarelui- Retete/preparate gastronomice/experimente
Benzina- Combustibil pentru automobile
Otet-acrirea mancarurilor
Aluminiu- constructia unor corpuri usoare si aerodinamice sau pentru 
Sticla- izolatie/geamuri/oglinzi...
10 3 10