Va roooog mult .Suma a trei numere natural este egala cu 2154.primul numar este de doua ori mai mare decat al doilea.Stiind ca al treilea numar este mai mare cu 18 decat triplul celui deal doilea numar,aflati cele trei numere Metoda cu segmente

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-21T15:52:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=2154
a  |-----|-----|
b  |-----|
c  |-----|-----|-----|+18

2154-18=2136
2136:6=356(b)
356x2=712(a)
356x3+18=1086(c)




sper sa iti fie de ajutor
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-02-21T16:33:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.I____I____I
2.I____I
3.I____I____I____I18I
 Suma este 2154 
 2154-18=2136 ( suma partilor egale)
 2136:6=356 ( nr. 2)
 356x2=712 ( nr.1)
 356x3+18=1086(nr.3)
 Verificare : 1086+712+356=2154