O croitoreasa a primit doua bucati de stofa in lungime de 51 de metri pentru a confectiona uniforme.ce lungime are fiecare bucata, daca bucata mai lunga este cu 6 metri mai mare decat dublul bucatii mai scurte?

2

Răspunsuri

2014-02-21T14:37:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
|--------------------------------------------------| = total=51
|-----a---| = 15
|-----a---||-----a---|-6-| =15x2+6=30+6=36

a+(a+a+6)=51
3a=51-6
3a=45
a=15
a doua bucata=15x2+6=30+6=36

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-21T14:47:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notam prima bucata cu a si a doua cu b
a=6+2b
a+b=51
6+2b+b=51
3b=51-6
3b=45
b=15
a=15x2+6=36
b /....../
a /....../....../+6/
1 5 1