Puse in ordine , cuvintele formeaza o propozitie: mea, draga, cartea, prietena, a, este, mai, cea.

2
Cea mai draga prietena a mea este cartea.
Ce ai draga prietema a mea e cartea.
Cea mai draga prietena a mea este cartea ! E buna asta ;)
Cea mai draga prietena a mea este cartea

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:59:27+03:00
Cartea este cea mai draga prietena a mea.
4 4 4
2014-10-08T19:00:56+03:00