Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:57:33+03:00
Cei doi privesc cerul încărcat cu stele.
A băut ceaiul fierbinte, iar acum îl ustură cerul gurii.
S-a antrenat destul, iar acum are mușchi.
Mușchii copacului sunt verzi.
1 5 1
2014-10-08T18:58:48+03:00
Eu cer de la magazin o bomboana.
pe cer se zaresc norii cenusii.
pe scoarta copacului sunt muschi , ce imprastie parfumul proaspat
muschii lui sunt dubli decat ai mei.