Răspunsuri

2014-10-08T18:46:20+03:00
Protonii egal cu electronii care sunt egali cu z si atunci la primul caz 23 la al doilea 74 iar la al treilea 81.Iar neutroni = cu z minus masa atomica a elementului.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:46:28+03:00
Daca z= 23 => p= 23 si e = 23 si tot asa pentru fiecare
Iar pentru neutroni vezi ce simbol din sistem are z= 23.... si scazi din masa atomica z
cum sa scad dodisor?
Pai ne uitam pe tabelul periodic si obs. ca elementul cu z = 23 este Vanadiu . Te uiti sa vezi care este masa atomica (A) . La vanadiu masa atomica este 50 ,94 adica 51. Ca sa aflam neutronii scadem din A-Z . Rezulta 51-23