1) dintro sera sau cules 7.892 de flori. garoafe si lalele sunt 4.952,iar garoafe si frazii 4.950. Cate flori de fiecare fel sau cules?
2)
la o fabrica de paine sau produs in primele trei zile ale saptamanii 4.796 paini. in primele doua zile sau adus produs 2.350 paini,iar in a doua si a treia zi sau produs 2.480. Cate paini sau produs in fiecare zii?
Amândouă rezolvate cu întrebări .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-21T13:52:40+02:00
1) Avem flori de 3 tipuri: garoafe, lalele si frezii.
Cate frezii s-au cules? 7892-4952=2940 frezii
Cate garoafe s-au cules? 4950-2940=2010 garoafe.
Cate lalele s-au cules? 4952-2010=2942 lalele.

2)Cate paini s-au produs in cea de-a treia zi? 4796-2350=2446.
Cate paini s-au produa in a doua zi? 2480-2446=34.
Cate paini s-au produs in prima zi? 2350-34=2316.
15 4 15
2014-02-21T13:53:50+02:00
Problema 1:

1) Cate frezii s-au cules?
7892-4952=2940
2) Cate lalele s-au cules?
7892-4590=2942
3) Cate lalele si frezii s-au cules in total?
2940+2942=5882
4) Cate garoafe s-au cules?
7892-5882=2010

=========================
Problema 2

1) Cate paini s-au produs in a treia zi?
4.796-2.350=2446
2) Cate paini s-au produs in prima zi?
4.796-2.480=2316
3) Cate paini s-au produs in prima si a treia zi?
2446+2316=4762
4) Cate paini s-au produs in a doua zi?
4.796-4762=34
4 4 4