Astazi ei au avut doua teme grele.

Ce intrebare sa pun la '' au avut '' .

Plzzzz cat mai repede am nevoie urgent

:*

2
nup
cee???
sunt din Luizi-Calugara
aaaa ,este bun raspunsul meu
bine atunci daca o sa mai ai nevoie de ajutor o sa te ajut paaa!

Răspunsuri

2014-10-08T18:37:50+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:42:01+03:00
1 au avut teme???        2  au avut de citit????   3 au avut de invatat???        sper ca am fost de ajutor