Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:38:44+03:00
Eu tot am la limba romana asta pe azi esti din moldova??
grade capitan maior  general locotenent                                                                                 perioade ale zile dimineata seara amiaza miezul noptii                                                       anotimpuri vara toamna primavara iarna                                                                              corpuri ceresti   luna stele soare             
2014-10-08T18:39:25+03:00
Grade militare: capitan ,general,ofiter,subofiter,gradati,soldati
perioade ale zilei: Dimineata,amiaza.dupa masa,seara,nopate
anotimpuri:primavara,vara,toamna,iarna
perioade ale gronologiei: luna,zi ,an ,saptamana,deceniu(10 ani), secol/veac(100 de ani),mileniu(1000 de ani),