Diferenta a doua numere este144.Daca se imparte primul numarla al doilea, se obtine catul 7 si restul 18.
Afla suma celor doua numere.

2
as dori prin metoda grafica
sincer nu stiu sa reprezint impartirea grafic

Răspunsuri

2014-02-21T12:39:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-b=144
a:b=7.18
D=cxI+R
a=7xb+18

7xb+18-b=144
6xb+18=144
6xb=144-18
6xb=126
b=126:6
b=21

a-21=144
a=144+21
a=165
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-21T13:18:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I____I____I____I____I____I____I18I
b.I____I......................144..............................I
 144-18=126
 126:6=21 (b)
 21x7+18=165 (a)
 Verificare : 165-21=144
 

30 4 30