Răspunsuri

2014-10-08T18:21:57+03:00
Ele s-au intors
caini s-au dezlegat
ei s-au rostogolit
ei s-au lovit 
Marius si Andrei s-au ascuns

" Cainii s-au dezlegat " .. Nu e bina , nu te-ai exprimat corect si ai scris gresit.Sunt propozitii de clasa | dupa mine ..
Comentariul a fost şters
leai copiat tu
" Fain " de tine sa copiezi. ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:22:13+03:00
Ei s-au dus in banca , purtand pica pe profesoara.
S-au alarmat cand au aflat ca orele incep mai repede.
Ele s-au comportat urat cu nou venita.
Baietii s-au batut in ora de matematica , urmand sa fie pedepsiti.
S-au rugat de parinti sa nu ii pedepseasca .
Copii s-au plimbat prin padure/Baietii s-au dus la pescuit/Andrei si Raul s-au urcat in tren/Elevii s-au bucurat de carti./S-au suparat pe noi.