Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:25:06+03:00
(3la5)totul la 7 : (3la 9 ·9la 13) ·2la5 :2la5=3 la 35: (3 la 9 x (3 la 2 )totul la 13 x1=3 la 35 : 3 la 9 x 3 la 26 = 3 la 35 : 3 la 35= 1

a , scriind ca o singura puteree , atunci= 1 = 1 la puterea 1
mersi
Npc , daca consideri ca am raspunsul bun , cand va mai raspunde inca cineva imi poti da cel mai bun raspuns , multumesc anticipat.
pe bune.... acelasi lucru voiam si eu sa scriu..... mi-o luasi inainte .. gj
Thx:))
2014-10-08T18:28:39+03:00