Răspunsuri

2014-10-08T18:07:17+03:00
Urm. cuv. :
 ♪a calatori - calator (etc
 ♪a incredinta=credinta(etc
 ♪sticlozitate=sticla(etc
 ♪tarancuta-taran
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:10:05+03:00
A incredinta- derivare cu prefix -> (a) in+credinta
sticlozitate- derivare cu sufix -> scticla+ozitate
tarancuta- derivare cu sufix -> taranca+uta
a calatori - derivare cu sufix -> calatorie+i 
Sper sa fie bine! ;)