Răspunsuri

2014-10-08T18:05:57+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:15:18+03:00
X-120<215
x<215+120
x<335

250-x<40
-x<-210
x<210

80-(30+10-x)=60
80-30+10-x=60
60-x=60
x=60-60
x=0

(903-124+31)-x=400
810-x=400
x=810-400
x=410

376-(25+107-x)=319
375-25+107-x=319
457-x=319
x=457-319
x=138

..?
cat tia dat pe telefon
mia dat 60
fa proba
daca stii cum se rezolva de ce te-ai adresat cu aceata intrebare pe acest sait?