Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:00:18+03:00
Numerele pare sunt cele care se temrina in 0,2,4,6,8
Numerele impare sunt cele ce se termina in 1,3,5,7,9
Un exemplu ar fi acesta: 148 548 este bn?? Pentru ca la sfarsit se termina in 8 la al doilea nr
da, e bun exemplu
da
Mai spunemi si mie ceva si gata: numerele care au cifra 3 la ordinul zecilor de mii?? Din aceste numere: 230 987, 184 548, 58 783, 53 784, 835 216, 913 319??
  • Utilizator Brainly
2014-10-08T18:02:14+03:00
Numerele ce se  termin cu cifrele 2 4 6 8 si 0 sunt numere pare