Iubeşte-ţi prietenul cu defectele lui.
Mai bine fără prieteni decât cu prieteni răi.

Prietenul se cunoaste la zile negre.
cine isi cauta prieten cu defecte ramane singur(nimeni nu e perfect).

Răspunsuri

2014-10-08T17:59:43+03:00
Prieteia este un sentiment perfect pentru ca este cel mai pur si cel mai adanc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T18:01:18+03:00
Prietenul la nevoie se cunoaste
Bai bine fara prieteni decat cu prieteni  falsi
Iubesteti prietenul cu defectele lui
inima isi cunoaste prietenii