Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:38:14+03:00
Este toamna afara ploua iar eu stau in casa langa soba calda si citesc o carte despre animale . Rasfoiesc cartea si gasesc o poza cu o veverita dolofana si alta cu un lup frumos eram foarte concentrata pana cand sa auzit un tren care mi-a distras atentia ..
2014-10-08T17:45:57+03:00
EEE.... toamna, freumoasa  toamna cand frunzele sunt pictate in culori ruginii ....Acea toamna cand veveritele cu codita lor stufoasa roscata de fe isi auna provizii. Dealuri vestejite ,iar muntii isi schimba culoarea .Lupii fug in haite. Orarul trenurilor se schimba din cauza zilelor.Eu privind pe geam la iarna ce acusa vine citesc din Caragiale.....
         
                                 Multumesc! :)