Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:29:23+03:00
                                                 Tema neintelesa 
 -Buna ziua, domnule invatator!
-Buna ziua, draga Ana ! 
-Domnule, am avut o neintelegere la tema !
-Spune ce nu ai inteles !
-Pai de la exercitiul (nr.) ceva nu este bine !
-Pai Ana , la ora o sa corectam si o sa vedem atunci . 
-Bine domnule, invatator va multumesc ! La revedere.
-La revedere , Ana! 
2014-10-08T17:31:55+03:00
Dis- de-dimineata l-am vazut pe domult invatator :
-Buna dimieata domnulte invatator!Am uitat sa imi fac tema la romana si mama a spus sa ma iertati pentru ca a fost si ea plecata si eu nu am stiut si o voi face maine!
-Buna ziua !Sigur ca da dar de alta data sa nu mai uiti te rog !
-Am inteles domnule va promit ca nu o sa se mai intample !
-Bine voi pleca peste cateva minute incep orele du-te in clasa !

Nu situ daca iti place dar am incercat!
2 5 2