Răspunsuri

2014-10-08T17:12:12+03:00
Prezinta obiectul denumit de substantiv.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:15:36+03:00
Articolul hotarat este plasat la sfarsitul cuvantului
Articolul hotărât își schimbă forma în funcție de numărul și cazul substantivului determinat. De exemplu: Nominativ singular-baiatul/ Nominativ plural baietii..
articolele hotarate sunt... ul, l, ei, a, e.t.c
multumesc pentru ''cel mai bun raspuns'' ^^
Cuplacere :)