Răspunsuri

2014-10-08T17:09:17+03:00
TOAMNA AU LOC SCIMBARILE URMATOARE
FRUNZELE SE INGALBENESC 
ANIMALEL HIBERNEAZA
PASARILE PLEACA IN TARILE CALDE
SE APROPIE FRIGUL
SPER CA TE-AM AJUTAT

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:09:37+03:00
Caderea frunzelor , temperatura scazuta, pica bruma,  ploile sunt reci si de durata  nu calde si repezi ca vara , ziua se micsoreaza si creste noaptea 
1 5 1