Răspunsuri

2014-10-08T17:05:59+03:00
Partea intreaga 15 iar fractionara 0

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:11:35+03:00
Partea intreaga a nr 15 se noteaza intre paranteze patrate [15] si este egala cu 15, daca cumva iti apare -15 faci -15 -1 care este egal cu -16.

In situatia ta [15] = cu 15
iar partea fractionara se noteaza intre acolade
Si se face asa:
{15}= 15- [15]= 0
Def: Partea fractionara se scade din partea intreaga !
1 5 1