1. Bunica are 36 de pasari: gaini, gaste,si rate.17 sunt gaini, gaste sunt cu 5 mai putine, iar restul sunt rate.Cate rata are bunica? 2.Intr-o cutie sunt 15 iepurasi, iar pisicute , cu 6 mai putine. Cate jucarii sunt in acea cutie in total ?

2
gaini....17
17-5=12-giste 17+12=29-giste si gaini 36-29=7-rate

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:07:46+03:00
1) 17-5=12 gaste are bunica
2)36-(17+12)=7 rate are bunica
verificare: 12+17+7=36
prob 2
1)15-6=9 pisicute
2)9+15=24 animale in total..
simplu ca ''buna ziua''
mersi
cpl
:)
si da, merci pentru ''cel mai bun raspuns'' :*
2014-10-08T17:08:58+03:00
17-5=12gaste
17+12=29gaini si gaste
36-29=7rate

15-6=9pisici
15+9=24jucarii