Am primit o tema la biologie si nu prea am inteles lectia :/ .

1. Clasificati urmatoarele ecosisteme:
a) ecosistemul unui lac
b) ecosistemul unui parc
c) ecosistemul unei paduri de conifere
d) acvariul
e) ecosistemul unui lan de grau
f) ecosistemul unui desert .

2. Alege-ti un ecosistem si enumera factorii abiotici si factorii biotici din acel ecosistem.

3. Alege animalul corespunzator spatiului mentionat :

1) cucuveaua a) trunchiul copacilordin parcuri si livezi
2) ciocanitoare pestrita b) coroana arborilor din padurile de foioase
3) ciocanitoarea cu c) podurile caselor si magazii parasite
penaj verde-albastru d) trunchiul copacilor din padurile de conifere

Puteti sa ma ajutati ? :(


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:09:31+03:00
1. trebuie sa le clasifici in functie de un criteriu:
a) antropizate  (facute de om) : ecosistemul unui parc, ecosisitemul unui lan de grau,
b) naturale terestre : ecositemul unei paduri naturale , ecosistemul unui desert
naturale acvatice: ecosistemul unui lac
2014-10-08T17:16:02+03:00
EX 3
1 cu a
2 cu b
3 cu c
Asa cred daca este bine ma bucur ca te-am ajuta iar daca nu este bine atat am putut