Dati exemplu de 2 fen fizi si chimic pe care le poate uferi aceeasi subs

2
fenomene fizice:ruperea hartiei si fenomene chimice:arderea hartiei ar fii o idee
fenomene fizice:fierberea laptelu si fenomene chimice:acrirea laptelui

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:54:04+03:00
Hartia
Fenomen fizic:rupere,mototolire
Chimic:ardere
2014-10-08T16:58:34+03:00
Carbonizarea zaharului
ruginirea fierului
FENOMENE CHIMICE

macinarea graului
ruperea unei crengi
FENOMENE FIZICE