Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T17:00:37+03:00
Sufixoidele se termina in -cid, --cratie, - crom -fil, -fag, - fob, -fug, -gram, graf, - grama,     - latrie, -log, -man, -morf, -naut, -op, -scop,-mie, -vor

genocid
democratie
monocrom
cinefil, anglofil
cenofag
arahnofob (frica de paianjen)
centrifug
miligram, centigram
telegraf
idollatrie
arheolog, paleolog, filolog
biblioman
izomorf
cosmonaut
miop
telescop, microscop
hipotermie
carnivor

37 4 37
2014-10-08T17:08:07+03:00
"scop" microscop
"agro" agricultura
"orama" panorama
"api" apicultura
"og" biolog
"cid" insecticid
"bio" biologie
geo" geosfera
"strato" stratosfera
"arhe"arheologie
"fag" antropofag
"circum" circumscris
"graf" ortograf
"avi"avicultura
"baro" barometru
"nano" nanometru
"aero" aeroport
"of" filozof


NU STIU DACA SUNT 20 , dar sper sa te ajute.



































































3 3 3