Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:25:50+03:00
128^{5}:4^{15}:2^{3}x8^{16}:4^{25}=(2^{7})^{5}:(2^{2})^{15}:2^{3}x(2^{3})^{16}:(2^{2})^{25}= \\ 2^{35}:2^{30}:2^{3}x2^{48}:2^{50}=2^{5}:2^{3}x2^{48}:2^{50}=2^{50}:2^{50}=1
ex e cu puteri
??
Scrieti folosind o singura putre !!!
Nu poti folosi o singura putere, poti folosi nu mai o singura baza!!!
2014-10-08T16:46:14+03:00
2^35:2^30:2^3x2^48:2^50=
2^5:2^3x2^48:2^50=
2^2x2^48:2^50=
2^50:2^50=
1

daca nu merge asta intrebati profesorul cum se face exercitiul