Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-08T16:23:26+03:00
107,127,137,147,157,167,187,197
207,217,237,247,257,267,287,297
307, 317, 327, 347, 357, 367, 387,397 .
407, 417, 427, 437, 457, 467, 487,497
507, 517, 527, 537, 547, 567,,587,597
607, 617, 627, 637, 647, 657, 687, 697
807, 817, 827, 837, 847, 857, 867, 897
907, 917, 927, 937, 947, 957, 967, 987
4 3 4
2014-10-08T16:25:37+03:00
107,127,137,147,157,167,187,197,207,217,237,247,257,267,287,297,307,317,327,347,357,367,387,397,407,417,427,437,457,467,487,497,507,517,527,537,547,567,587,597,607,617,627,637,647,657,687,697,807,817,827,837,847,857,867,897,907,917,927,937,947,957,967,987

1 4 1